FINra PARTNER PROJEKTA „SOCIJALNI DAN“

FINra PARTNER PROJEKTA „SOCIJALNI DAN“
21. Oktobra 2022. Komentari isključeni za FINra PARTNER PROJEKTA „SOCIJALNI DAN“ Aktuelnosti,Novosti FINra

Visokoškolska ustanova FINra kao partner projekta „Socijalni dan 2022“ u organizaciji Asocijacije srednjoškolaca Bosne i Hercegovine, upriličila je prijem za učenike završnih razreda Gimnazije „Meša Selimović“, Opće gimnazija Sveti Franjo i Hemijske škole Tuzla.

Cilj projekta je olakšati odluku i dati podršku u profesionalnoj orjentaciji i izboru fakulteta za nastavak obrazovanja učenicima završnih razreda srednje škole.

Dobrodošlicu učenicima poželio je dr.sc. Ismet Kalić, direktor Visokoškolske ustanove FINra i mr.sc. Irma Ibrišimović pomoćnik direktora za nastavu i studentska pitanja.

”Bliži se vrijeme za odabir Vašeg profesionalnog životnog opredjeljenja. Važno je da se informišete o fakuletima i oblastima koje Vas zanimaju. Koliko je važno odabrati profesiju koja će biti u skladu sa Vašim senzibilitetom, ambicijama i predispozicijama, isto toliko je važno znati odabrati instituciju gdje ćete dobiti ali i tražiti najbolja temeljna znanja i steći najbolje vještine kroz praktičan rad. U nastavnom planu i programu Visokoškolske ustanove FINra napravili smo jedinstven spoj teorije i praktičnih znanja i vještina. Takav odnos teorije i praktičnih znanja i vještina čini ovu visokoškolsku ustanovu jedinstvenom u regionu. Našim studentima smo obezbijedili vrhunske predavače, najbolje profesore iz naučnih oblasti finansije i računovodstvo, računarstvo i informatika, kao i iz ostalih predmeta iz drugih naučnih oblasti.

Važno je istaći da je na FINra diplomiralo 99 studenta I, II a sada i III generacije i da su svi oni zaposleni. FINra je dobila institucionalnu akreditaciju prošle godine, tačnije 28.04.2021. godine, i nalazi se na listi akreditovanih visokoškolskih ustanova Bosne i Hercegovine. Akademske diplome koje su uručene već imaju međunarodnu verifikaciju u zemljama EU., istakao je direktor prof.dr.sc. Ismet Kalić.

Pomoćnik diektora za nastavu i studentska pitanja mr.sc. Irma Ibrišimović, učenike je upoznala sa konceptom funkcionisanja nastavnog procesa i moodle platforme E-nastava.

Mirela Hodžić, šef Studentske službe, prisutne učenike je upoznala sa pravilima studiranja na FINra te načinom rada studentske službe od upisa studenta na fakultet pa do njihovog diplomiranja.

Asistentica Jasmina Fišeković, bacc.fin i rač. je učenicima objasnila kako funkcioniše program SPIN te koji su benefiti i olakšice kada se isti koristi za izvođenje vježbi i nastave na predmetima „Praktično osposobljavanje“, u kojima studenti rade na praktičnim primjerima iz područja računovodstva.

Asistentica Aiša Ćorić bacc.fin i rač. je učenicima objasnila sve pojedinosti vezane za biblioteku FINra te način na koji mogu prisupiti korištenju jednoj od najvećih baza elektronskih knjiga EBSCO – eBook Business Subscription Collection koja broji više od 25.000 stručne literature iz oblasti finansija, računovodstva, revizije, menadžmenta, poduzetništva, računarstva, IT-a od 10 najvećih svjetskih izdavača knjiga savremene ekonomije i biznisa. Upoznala ih je o dostupnosti stručne literature besplatno tokom studiranja na osnovu koje pripremaju seminarske radove i polažu ispite, kao i da imaju pristup elektronskom izdanju međunarodno indeksiranog naučno-stručnog časopisa „Poslovni konsultant“.

Asistent Mehmed Čajić bacc.fin i rač. je prezentovao učenicima postupak korištenja Zoom platforme, zatim postavljanje video materijala sa održanih predavanja i vježbi na Youtube kanal FINra i E-nastavu.

Sumbila Zulić, referent Studentske službe, učenicima je objasnila način funkcionisanja web stranice Visokoškolske ustanove FINra. Radili su na praktičnom primjeru postavljanja informacija i slika na web i na društvene mreže.

Studenti II godine Emir Mehmedović, Nermin Kalić i Ahmedin Hasanović su učenicima pokazali multimedijalni centar i izradu promo materijala.

Po završetku Socijalnog dana upriličeno je zajedničko fotografisanje i druženje sa učenicima srednjih škola na kojem su se u neformalnom razgovoru razmijenili dojmovi i dodatne informacije za kojima su učenici iskazali interesovanje.

About The Author

mainmpo