Brendiranje turističke destinacije

Naučno-stručni susret koji oblikuje identitet turističkih destinacija budućnosti

Ciljevi konferencije

Promocija znanja i umrežavanja

Cilj konferencije je predstaviti aktuelna istraživanja, promovisati brendiranje turističkih destinacija i turističkih proizvoda, predstaviti primjere dobre prakse, otvoriti nove i proširiti postojeće vidike u brendiranju, kontinuirano širiti znanja i izmjenu iskustava iz prakse, poticati transfere znanja i međusobnog povezivanja turističkih destinacija i bolje povezivanje visokoškolskih ustanova koje se bave edukacijom kadrova u oblasti turizma, ugostiteljstva i gastronomije.

1

Jačanje akademske zajednice

Konferencija će okupiti naučnike i stručnjake zainteresovane za jačanje akademskih baza u sferama turizma, ugostiteljstva i gastronomije, koji će kroz izlaganja i diskusije razmjenjivati znanja i iskustva, te pridonijeti unaprjeđenju struke.

2

Interdisciplinarni pristup i analiza prakse

Ova konferencija će stvoriti priliku za stručne rasprave i analize primjera dobre i loše prakse u brendiranju turističkih destinacija. Poseban naglasak bit će na interdisciplinarnom pristupu i povezanosti nauke i rada na terenu.

3

Teme konferencije

1. Brendiranje u turizmu
2. Kreiranje i razvoj jedinstvenog i prestižnog imidža – brenda
3. Uloga i značaj brenda za turističku destinaciju
4. Brendiranje turističkog proizvoda
5. Brendiranje turističke destinacije
6. Izazovi brendiranja turističih destinacija
7. Upravljanje brendom
8. Značaj prirodno-geografskih i antropogenih potencijala za brendiranje turističke destinacije
9. Predstavljanja turističkih brendova i proizvoda (Turističke zajednice/organizacije)
10. Menadžment turističke destinacije
11. Marketing turističke destinacije
12. Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije…

Organizator

Partneri konferencije

Prošlogodišnja konferencija

Prijavite rad

Prijavite svoj rad i postanite dio naučnog dijaloga koji mijenja lice turizma!

Univerzitet FINRA Tuzla