- 2. Međunarodna naučno-stručna konferencija
Brendiranje turističke destinacije
Naučno-stručni susret koji oblikuje identitet turističkih destinacija budućnosti
Naučno-stručni susret koji oblikuje identitet turističkih destinacija budućnosti
između naučnika, stručnjaka iz prakse o izazovima i prilikama u brendiranju turističkih destinacija.
u razvoju turističkih proizvoda, marketinga, menadžmenta i finansija u turizmu.
kroz predstavljanje primjera dobre prakse i naučno-stručnih radova iz regije i šire.
1. Brendiranje u turizmu
2. Kreiranje i razvoj jedinstvenog i prestižnog imidža – brenda
3. Uloga i značaj brenda za turističku destinaciju
4. Brendiranje turističkog proizvoda
5. Brendiranje turističke destinacije
6. Izazovi brendiranja turističih destinacija
7. Upravljanje brendom
8. Značaj prirodno-geografskih i antropogenih potencijala za brendiranje turističke destinacije
9. Predstavljanja turističkih brendova i proizvoda (Turističke zajednice/organizacije)
10. Menadžment turističke destinacije
11. Marketing turističke destinacije
12. Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije…
Prijavite svoj rad i postanite dio naučnog dijaloga koji mijenja lice turizma!
Univerzitet FINRA Tuzla