Brendiranje turističke destinacije

Naučno-stručni susret koji oblikuje identitet turističkih destinacija budućnosti

Ciljevi konferencije

Razmjena znanja i iskustava

između naučnika, stručnjaka iz prakse o izazovima i prilikama u brendiranju turističkih destinacija.

1

Podsticanje multidisciplinarnog pristupa

u razvoju turističkih proizvoda, marketinga, menadžmenta i finansija u turizmu.

2

Promocija inovacija i održivih modela razvoja

kroz predstavljanje primjera dobre prakse i naučno-stručnih radova iz regije i šire.

3

Teme konferencije

1. Brendiranje u turizmu
2. Kreiranje i razvoj jedinstvenog i prestižnog imidža – brenda
3. Uloga i značaj brenda za turističku destinaciju
4. Brendiranje turističkog proizvoda
5. Brendiranje turističke destinacije
6. Izazovi brendiranja turističih destinacija
7. Upravljanje brendom
8. Značaj prirodno-geografskih i antropogenih potencijala za brendiranje turističke destinacije
9. Predstavljanja turističkih brendova i proizvoda (Turističke zajednice/organizacije)
10. Menadžment turističke destinacije
11. Marketing turističke destinacije
12. Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije…

Organizator

Partneri konferencije

Prošlogodišnja konferencija

Prijavite rad

Prijavite svoj rad i postanite dio naučnog dijaloga koji mijenja lice turizma!

Univerzitet FINRA Tuzla