Univerzitet FINRA Tuzla danas je organizovao 4. Internacionalni Marketing Challenge koji je okupio studente i profesore sa nekoliko univerziteta i fakulteta iz regije: Slovenije, Hrvatske, Srbije i Bosne i Hercegovine.

Marketing Challenge je osmišljen s ciljem da pruži platformu studentima za razmjenu znanja, ideja i iskustava iz oblasti marketinga, te da ih potakne na inovativno razmišljanje i timski rad. Prijavljeno je ukupno osam timova koji su se natjecali u dvije kategorije:

  1. Promocija univerziteta/fakulteta i
  2. Brendiranje turističke destinacije

Univerzitet FINRA Tuzla formirao je dva tima studenata sa druge, treće i četvrte godine, koji su se pripremali za takmičenje pod mentorstvom asistentice Šejle Mandžić. Studenti koji su predstavljali Univerzitet FINRA Tuzla na takmičenju su: Rašid Jahić, Sanin Dahić, Dalila Gegić, Amra Hasanbašić, Adin Glogić, Helena Marojević i Lejla Omerović.

U ulozi žirija i ocjenjivača bili su prof.dr.sc. Edin Jahić, direktor Centra za kulturu Tuzla, Prof.dr.sc. Jamila Jaganjac, Univerzitet/Sveučilište Vitez u Travniku i Amna Hadžić, Super media TV Tuzla.

Dodijeljena su priznanja i vrijedne nagrade za tri najbolje prezentacije.

Prvo mjesto je osvojio tim Univerziteta FINRA Tuzla: Adin Glogić, Helena Marojević i Lejla Omerović, drugo mjesto osvojila su dva tima sa Fakulteta za projektni i inovacioni menadžment iz Srbije: Sara Radovac, Dijana Filipović, Lazar Vujović i Luka Bilanović i treće mjesto osvojili su Selma Blažević, Emina Mumić, Amra Pirić sa Ekonomskog fakulteta Tuzla i IPI Akademije.

Svim učesnicima dodijeljene su zahvalnice i prigodni pokloni.