Na osnovu člana 63. Zakona o visokom obrazovanju Tuzlanskog kantona – prečišćeni tekst („Službene novine Tuzlanskog kantona“, broj: 21/21, 22/21, 5/22, 11/22 i 16/22), člana 160. i 161. stav 6. Statuta, Senat visokoškolske ustanove FINRA Tuzla, objavljuje:
OGLAS ZA DOSTAVLJANJE DOKUMENTACIJE ZA PRELAZAK NA FINRA TUZLA NA STUDIJSKI PROGRAM „RAČUNARSTVO I INFORMATIKA“ U AKADEMSKOJ 2023/2024. GODINI
- Visokoškolska ustanova FINRA Tuzla vrši upis redovnih, vanrednih i DLstudenata na I, II, III i IV godinu dodiplomskog četverogodišnjeg studija (240 ECTS bodova) i dodiplomskog trogodišnjeg studija (180 ECTS bodova), studijskog programa „Računarstvo i informatika“, u akademskoj 2023/2024.
- Prelazak studenata sa drugih visokoškolskih ustanova na akreditovanu visokoškolsku ustanovu FINRA Tuzla, će se odobriti studentima koji imaju status redovnog, vanrednog ili DL studenta na visokoškolskoj ustanovi sa koje prelaze, kao i studentima koji su na drugoj visokoškolskoj ustanovi položili određeni broj ispita, a koja je matična za istu naučnu oblast kojoj pripada studijski program „Računarstvo i informatika“.
- Prijave za prelazak sa druge visokoškolske ustanove na visokoškolsku ustanovu FINRA Tuzla počinju 21.08.2023. i trajat će do popune ograničenog broja slobodnih mjesta.
- Uz prijavu za upis FINRA Tuzla prilaže se (u originalu ili ovjerenoj fotokopiji) sljedeća dokumentacija:
Uvjerenje o položenim ispitima,
Nastavni plan i program sa silabusima predmeta.
Prijava za prelazak na visokoškolsku ustanovu FINRA Tuzla može se podnijeti putem online obrasca na www.finra.edu.ba, a odgovarajuću dokumentaciju kandidati mogu dostaviti lično ili putem pošte Studentskoj službi FINRA Tuzla u ulici Mitra Trifunovića Uče br. 9.
Za više informacija kandidati se mogu obratiti Studentskoj službi FINra ili putem telefona +38735/310-390, te e-maila: finra.studentskasluzba@gmail.com, info@finra.ba, studentskasluzba@finra.ba, ili na www.finra.edu.ba.